Friday, September 05, 2008

11. 烙印 Imprinted

Image Hosted by ImageShack.us


Special: You are the only person I can share my thoughts with of coz you are VERY special to me.  Every time I get on internet the first place I go is our Utopia... And yes.. I fail to fulfill you especially when I myself has crashed and burn too.  I also know I should never cause you pain in anyway and I can't say I never tried to let you go, but I just miss you too much to say goodbye.  Past few days was dead tiring shooting.. hopefully this time work will drown me so much that we can leave out Utopia for good but I still wish you never ask me go... But at least you taught me I can't have you.
Sunday 31 August   09:11


I have to agree with you that indeed my ego is the biggest problem.. in the past I always thought I am a man with no ego.  Seems like I have the biggest of all...
Sunday 31 August   12:35

親愛的
你又一次帶領了
只是我花了多天才能接受、看得懂
原來你是真的想把我放開
你看到了我的痛是你不願見到,對嗎。

那我就走了。
你放心吧。
我說過,我是最佳的情人
我不會拖泥帶水的
我也不會讓人煩厭的

和你一樣
我的出現只想給人帶來快樂。

你也不必難過
你渴望被聽得懂以及被愛
而你都擁有過了
你的愛,讓人好感動
只是我們的方向不同罷了。

寂寞的,由始至終倒是我和我自己。

今天清晨下了場太陽雨
雨中有柔和的陽光
陽光中有陣陣細細的雨點
柔柔飄下凡人尋愛的心窩中。
雨後吹來了徐徐涼風,讓人心曠神怡。

我聽雨兒說了
傳說中
有一位傻氣的風仙子
嚮往愛的他
嘗試放慢生活的腳步去尋夢

有一天
他看見了一位孤苦飄流的小雲兒
萬般愛惜和憐憫,想去愛她
卻又放不下自己
他不察覺,原來自己最愛的
不是凡塵中的愛。
他忽略了自己還有被愛的能力
他忽視雲兒的真誠。

可憐的雲兒
會繼續痴痴的等待
有一天,風仙子可能再來旋起她的凡塵夢
可能他永遠也不再來了。
那也無所謂
本來一切都是詩般夢幻
誰真要知道真真假假呢?

有過,就好了。