Monday, August 25, 2008

4. 攝人停頓的美

Image Hosted by ImageShack.us

the fact is I never leave, not a single moment since we started this journey.  
I think the word that gets you into thinking that I left is the word 'judge' which carries different meaning btw u and me.
Sunday, Aug 24   11:59

I dont care about 'the right one' scenario in this crash and burn moment, as I just enjoy to be in the crash and burn and in a raging burn thats what i ever want in my life.
Sunday, Aug 24   14:31

Your sentence sounded like what I have been trying to tell you the first 2 nights... :)
Sunday, Aug 24   16:15

Indeed one day if fate intends, I will appear in front of you as a real person and tempts you to cross the line you draw which you didnt really think it your line and utopiaing someone is able to help you cross that... 
If that ever happens, it would mark an interesting climax of our special moments.  And the best part is... it may never happens.
Sunday, Aug 24   16:15

回來了,沒人替我傳話了。
所以我只好親自寫了這封sms,告訴妳這個小傻瓜,
我跟本不會離開,也沒走遠過。
我對你有信心,你也不用懷疑我吧。
咱倆個小傻瓜會永遠快樂的。
笑一笑吧,我愛看你笑的樣子。

Sunday, Aug 24   20:53

親愛的
你知道嗎?自從我們一天加上一天更深更新的知遇被發掘後,我越發笑不出來了。
今天我更是發現我跟本再也不能笑了。
因為最不可能的夢想已經在我生命中成真了。

我們之間綻放的一切是攝人停頓的美。

我們是故事的規畫者,
自諞自導自演了一齣紅男綠女的心中完美的烏托邦
一切是完美無瑕的配合。

我看得呆了:我們的存在體現出你的哲學理念
﹣你接收變化並歸納形成我們完美的一部份﹣
這讓一切看似壞的的變化,後來都成了合情合理。
“我們”和“完美”也成了合成同義詞
Monday, Aug 25   01:32


晚安!今晚真想親眼看你入睡。

Monday, Aug 25   04:38