Friday, August 22, 2008

1. 風兒說:“。。。有一種叫不占據的愛。”


Image Hosted by ImageShack.us


剛才風兒和我說妳需要一點兒愛, 於是我叫了小雨跟妳說我會想妳的。
如果妳那邊下雨了,妳就知道我對妳的愛已收到了。  
Thursday, Aug 21   20:03

the rain came back and told me that she was sad....
and she will not help me passing any message to you anymore....
she said, "her wall is too thick, I gave a HK a typhoon also cannot penetrate her" 
Aug 21   23:50

enjoying the moments with you...



短短數句、訴盡心中心聲委屈
。。。你就愛這樣風花雪月地討我歡心
給我驚喜,知道我需要你的存在來看見自己的價值。

你讓我放心地去和你一同去探索可愛的未來,
更放心的是沒有任何承諾未來的必要。

你拾起了我忐忑不安、殘缺的心, 
萬般呵護讓我安心地去享用你的愛 

我弄不懂
究竟你要的是什麼

然後你又提醒我什麼是要?要的是什麼?
讓看見我的問題多無聊,
我慌忙地收回和驚然地發現

你的存在反映出我的自己
原來你我什麼都不想要。。。
Friday, Aug 22   02:49



thanks...this really touches the deepest of my heart...and it is my greatest pleasure to be part of your blog here...

Aug 22  02:41


原來我什麼都想要
Aug 22   03:01